Наші вчителі

/Files/images/тетерська.JPGІрина Леонідівна Тетерська

Працюю в Новогребельському НВК з 16 вересня 1993 року вчителем початкових класів, а з 1996 року заступником директора школи з навчально-виховної роботи. Загальний педагогічний стаж роботи 26 років.

Пріоритетними в особистості вчителя вважаю ерудицію, компетентність, педагогічну майстерність, світогляд, організаторські здібності, вимогливість, людяність, душевність.

Іваненко Людмила Іванівна

Любов до рідного краю, до свого роду, до української мови, до звичаїв і традицій українського народу, стараюсь виховувати в учнів на кожному уроці української мови та літератури ось уже 36-й рік у Новогребельській школі.

У 1989 році створила з учнями, у школі, музей "Історія книги і друкування", який носить звання "Зразковий музей" при закладах освіти МОУ. Він єдиний у області серед закладів освіти. У музеї силами учнів зібрано матеріали про історію розвитку книгодрукування.

Створено також етнографічний музей "Берегиня", у якому зібрано речі ХІХ-ХХст. Готую і проводжу зустрічі з письменниками, членами Спілки письменників України – А.С. Камінчука (саме він написав вірш "Нова Гребля", який став гімном школи), В. Камінчук, М.П. Сіренком. Відвідав нашу школу і Д.Г. Білоус – класик української літератури, який багато написав для дітей, і якого вони так люблять.

Разом з дітьми створила Світлицю українського слова, де поряд із стендами лежать папки, у які вони збирають усну народну творчість нашого села.

Вся ця робота сприяє духовному і розумовому розвитку дітей. Мої учні мають певні результати на Олімпіадах, беруть участь у різних конкурсах з української мови та літератури.

Радію, коли діти чогось досягли у житті. Сумую, коли в них щось не виходить.

Кожен день приносить щось нове. Стараюсь не відставати, йти весь час у ногу з життям, відкривати дітям справжню його красу. Школу свою люблю, тож вітаю її і всіх педагогів, учнів з 120-ти річним ювілеєм.

Брацейко Наталія Костянтинівна

Бувають хвилини, коли я задумуюся над своїм призначенням в житті. Я пробую уявити себе представником будь-якої іншої професії, і щоразу переконуюся, що все те не для мене. Напевно сама доля ще з дитинства підказала мені життєвий шлях. Любові до вчительської роботи я набиралася у своєї мами – Ольги Пилипівни Маковської. Працюючи вчителем початкових класів, вона часто розповідала мені про своїх вихованців, а я граючись уявляла себе вчителькою, а маминих учнів своїми. З самого малечку я дуже любила читати. Читала із захватом, як цікава книжка, то й до півночі. Вибір було зроблено. Розпочинала зі старшої піонервожатої. І вже у школі, я впевнилася остаточно, що лише вчительська праця принесе мені справжнє задоволення та натхнення. Тепер я працюю вчителем англійської мови та зарубіжної літератури у Новогребельському НВК. Я задоволена своїм вибором і відчуваю, що це дійсно моє призначення. Тому і намагаюся робити все для того, щоб на моїх уроках панувала атмосфера взаємопорозуміння, щоб діти винесли з моїх занять безцінний скарб знань світової літератури та іншої мови.

Моя мета – поповнювати лексику своїх учнів з кожним уроком і робити це так, щоб їм було цікаво. Для цього широко використовую методи інтерактивного навчання. Особливою популярністю в учнів користуються групові методи роботи, ігрова діяльність, створення проектів. На уроках організовую проблемне навчання – один із діючих засобів розв'язання таких важливих завдань, як розвиток розумових сил. Пізнавальної активності, самостійності і творчого мислення. Помітні результати дають нетрадиційні форми уроків: урок-подорож, урок-диспут, урок-конференція, вікторини, КВК. Для мене кожен учень – це особистість, котрій я намагаюся допомагати формуватися та утверджуватися.

Позакласна робота з предметів є логічним продовженням роботи на уроках. Результатом позакласної роботи з іноземної мови є про доведення в школі тижня англійської мови. Під час літературних свят учні демонструють знання, вміння і навики, які набули на уроках зарубіжної літератури. Літературні вечорниці, літературно-музичні свята, обговорення улюблених творів, відвідування театрів та музеїв – далеко не повний перелік позакласних заходів.

Мій кабінет – це моя творча лабораторія. Тут я намагаюся створити ауру домашнього затишку та комфорту. В кабінеті зібрані матеріали, які ми використовуємо на уроках та у позакласній роботі. Разом з учнями ми не перестаємо поповнювати краєзнавчий, літературознавчий, дидактичний та методичний матеріал. Таблиці, стенди та тематичні виставки – це результат спільної роботи вчителя і діти.

Я ніколи не зупиняюся на досягнутому. Постійно перебуваю у творчому пошуку. "Частинку серця віддавати іншим – ось така у нас робота". Ці слова є моє життєве кредо, мій вчительський принцип. Всіх вітаю з ювілеєм школи.

Брацейко Віктор Іванович

У Новогребельській школі я працюю з 1994 року. За фахом – вчитель географії і біології. Тривалий час працюю над методичною темою – "Формування в учнів наукового світогляду під час проведення уроків з предметів природничого циклу". Значну увагу приділяю у своїй роботі екологічним питанням, шляхом розв'язання проблем, пов'язаних зі змінами стану природного середовища. У ході навчання, на основі засвоєного матеріалу в учнів поступово формую уявлення про цілісність природного середовища. Вони розуміють, що зміна будь-якого природного компонента може призвести до зміни всього природного комплексу. А найчастіше ці зміни є наслідком втручання людини у природу, наслідком непродуманої господарської діяльності. Діти приходять до висновку, що людина є невід'ємною складовою частиною природного середовища, що необхідно бережливо ставитись до природних багатств, підтримувати природну рівновагу.

Якщо зараз дитина своїми власними руками розчистить джерело, посадить дерево, допоможе у зимову скруту тваринам, то є надія, що й дорослою вона турбуватиметься про стан природного середовища.

/Files/images/20161126_111900.jpgСтаровойтенко Тамара Вікторівна

Ще в школі захопив вихор шкільного життя. Любила навчатися, брала активну участь в шкільних міроприємствах, була головою учнівського комітету. Додому завжди поверталася щасливою, окриленою, захоплено розповідала мамі про шкільні справи. З першого класу мріяла стати лікарем, або, принаймні, пов'язати майбутню професію з медициною. Але доля розпорядилась по-іншому.

Велику підтримку, поради, настанови отримувала від директора, а ще був колектив доброзичливців і справжніх друзів.

В 1999 році закінчила Київський педуніверситет ім. Драгоманова, факультет "Педагогіка і методика початкового навчання" і ще раз переконалася, що моє життя пов'язане з дітками, з тими кого зустрічаю щоранку, вчу писати, читати, розуміти навколишній світ.

Початкове навчання є дуже важливим у загальному розвитку дитини, адже, саме в початкових класах закладаються основи успішного навчання, світосприймання, формується характер дитини, починає вироблятись особистісне ставлення до довкілля. Вважаю, що саме від мене залежить, чи буде шкільне життя маленьких учнів багатогранним, емоційно багатим, таким, щоб вони йшли до школи з радістю, з бажанням пізнавати нове щодня.

Діти беруть активну участь у підготовці свят. Готують скоромовки, що розвивають мовлення, лічилки, мають багато спільного з математичними вправами, ігри та забави розвивають фізичну культуру. Складовими занять, свят є різні форми традиційного художнього самовираження, краєзнавча діяльність, музичний та словесний фольклор, ігри та забави.

Використовую в роботі словесний фольклор: казки, оповідки, лічилки, загадки. Кожен з цих жанрів є невід'ємною складовою частиною дитячого світогляду.

Зі школярами проводжу родинні свята: "Свято Матері", "Шануй батька свого", "Новорічні пригоди", та інші.

Велику увагу приділяю організації спостережень змін у природі. Діти слідкуючи за змінами в природі, залюбки описують побачене і фіксують у класному куточку природи. Ця робота не залишає нікого байдужим. А цікавість – це крок до пошуку.

Кузьміч Людмила Миколаївна

Пригадуючи своє дитинство, так радісно і легко стає на душі. Колись давно друзі моїх батьків напророкували: "Росте у вашій родині вчителька.". А було на той час мені лише п'ять років, та вміла читати й писати. І вже з першого класу я знала що стану вчителькою. Ще в школі мене захопив вихор неспокійного шкільного життя. Спрага до знань робили своє: навчання давалося легко, спілкування теж. І мрія обрати професію вчителя міцніла з кожним роком. Але шлях до заповітної мрії виявився дуже довгим.

Після закінчення школи, під впливом обставин, вступити до педагогічного вузу не було змоги.

Повернутися до стін рідної школи і до омріяної професії довелося вже зрілою, дорослою людиною. Працюючи шкільним бібліотекарем, відразу вступила на заочний відділ НДПУ ім. Драгоманова, по закінченні якого отримала диплом із спеціальності "Вчитель географії та екології".

Хоча працювати за спеціальністю не довелося, та професія шкільного бібліотекаря мені теж до душі, адже для мене книга з ще дитинства - найкраща цінність. І виховати в дітей любов до книги, інтерес до читання – це моя мета.

Працюючи з дітьми, намагаюся зацікавити їх читанням книг

за допомогою різних форм і методів роботи. Це і книжкові виставки різної тематики, проблемні виставки, вистаки-вікторини, і цікаві заняття у вигляді нетрадиційних методів роботи: літературні подорожі, змагання, вікторини, усні журнали, круглі столи, конференції.

З метою вивчення читацьких інтересів учнів проводжу анкетування, на основі якого складаю рекомендаційні списки літератури. З особливим задоволенням відвідують бібліотеку учні молодших класів, навперебій розповідаючи мені про історії та пригоди, які їх вразили. Учні старших класів більш стримані в своїх емоціях, тому тут ефективним методом є індивідуальний підхід до кожної дитини. Живе спілкування з дітьми дає мені натхнення для більшої творчості.

Схвилювати! Запалити! Змусити дитину осмислювати враження від прочитаної книги, щось у собі виправити, стати особистістю! Ось у чому полягає основне моє завдання.

Решетніков Володимир Григорович

Ми живемо в дуже цікавий час, коли хліб і пісня повинні надихати на творчість. Але сьогодні, за допомогою засобів масової інформації, вся національна чистота українських традицій сплюндровується. Так розумію я. І мені хотілось би щоб це розуміли якнайбільше моїх співвітчизників, щоб ми могли, нарешті, позбутись важкої недуги невігластва.

Діти дуже завантажені псевдо змістом загальнолюдського "я". Перш ніж пісню покласти у душу дитини, потрібно звільнити місце і вставити туди краплинку нового, а потім цій же дитині показати, наскільки їй стало вільніше. І тоді тільки починається процес спілкування – виховання, будівництва світогляду. Людина була створена на цій землі для великого святого дійства – творчості. Пісня – єдиний хліб душі людської. І скільки житиму, завжди буду ратувати за нашу пісню.

Кравченко Тетяна Андріївна

"На світанку" свого самостійного життя я не могла визначитись де моє покликання, де б я найкраще себе реалізувала у житті. Коли ж таки зважилась на вибір професії, то вибрала професію швеї. Ішов час. Вже маючи донечку школярку, я зрозуміла, що головне в моєму житті. Мені дуже хотілося передати своє внутрішнє естетичне світобачення, пориви своєї душі, комусь іншому. Тому, у 2004 році я вступила до Богуславського гуманітарного коледжу, на факультет вихователь дошкільного закладу. Доля розпорядилась так, щоб я розпочала свою педагогічну діяльність у школі раннього розвитку дитини, яку відкрили на базі Новогребельської дев'ятирічки у 2002 році.

Особливого значення в своїй роботі надаю створенню розвивального середовища, ігрового предметного середовища, завдяки якому кожна дитина зможе реалізувати свій природний потенціал. Тут є невеличкі куточки інтелектуальних ігор. Граючись дітвора вчиться логічно мислити, фантазувати і навіть проводити дослідницьку роботу. У вихованні любові до рідної природи, села, краю, проводжу екскурсії та ігри на природі.

Підсумкова стадія виконання того чи іншого творчого завдання – організація виставок дитячих робіт, а особливо, похвала близьких людей. Найбільша радість для дітей, як і для дорослих, це свята, які святкують в садочку. Кожна дитина показує свою артистичність, старанність.

І, тепер, я розумію, де моє покликання – це цікаве, незбагнене майбуття, якому відкриваю і передаю щодня найкращі пориви своєї душі.

Кiлькiсть переглядiв: 69

Коментарi

  • Donkniga.com.ua

    2015-01-11 21:12:00

    Шановні співробітники школи! Книжковий інтернет-магазин ДОНКНІГА http://donkniga.com.ua/ пропонує Вам придбати методичну літературу для вчителів та адміністрації школи видавництв: "ОСНОВА", «Ранок», «Генеза», «Освіта» та ін., з 10%-ю знижкою від ціни видавництва. Знижка 15% на зошити для школярів !!! Знижка 10% на підручники для школярів !!! БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА по Україні при замовленні від 500 грн.! Зробити замовлення і проконсультуватися по будь-якому питанню Ви можете за телефонами: 095 150-95-41 097-782-50-57 063-988-98-77 або на сайті http://donkniga...